Followers

Sunday, April 15, 2012

Hari Terakhir di Blok Lama kelas 6 atas Perniagaan Part 2

Assalamualaikum readers semua .. Ok then , seperti yg aku janjikan yg aku akan upload gmbr Jamuan KICIK2x kami masa last day di BLOK LAMA tu . Hari ne dgn tgn terbuka , aku akan upload . Tgk ar . Jan nda tgk . Tp kalau menengok tu , Jan smpi juling mata . ahahah . Just Joking Babe .


ne c Jurinah ama Cikgu Sejarah kami . CIKGU MALIN MANNI 


ahahah . Muka c ryan tu ba . OO ryan . tutup kunuk mulut mu tu , T masuk lalat bru tau . 


my beautiful frens . Stephanie Joan n Jurinah 


This is Mary Magdaline n Shahirah n also yg ampit skali tu c Stephanie . ahaha . 


c Qutaibah n c Ady . 


Ryan n Vieolina . Knpa uda kmu dua ne ? kena kejutan eletrik ka ? ahahah 


Mary n Diyana 


Jejaka 6 Atas Perniagaan ama CIKGU MALIN tp tertinggal seorang jejaka kecik . c Faizul , nda dia hadir . 


we ALL n our Guru Kelas yg BAIK PUNYERR ! eheheh 


Mary n Shahirah 


Senyum sokmo semuanya !! 


Shahirah n Cikgu Rosdiana Ismail 


Stephanie n Jurinah 


Ne tym Pameran alam Sekitar ne . Dari kiri : Shahirah , Cikgu Rosdiana , Rosnah , Zarit n Halizah


ROCK BEBEH 1 ahahha 


Ouu . my face ! 


Senyum ~~ 


nah , mau ditembak uda c Vieo oleh c Nelson ! oh no ! 


Mary , Shahirah , Diyana n Jurinah 




uiseh , mata durg ne . jadi juling dah . ahaha / 









Ok , dah puas tgk ? blOm .. ?? 

ada lagi smbgn gmbr2x ne . 

nanty la bila aku ada masa bru aku upload kasi tgk korang yee .  


Daaa .. Assalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment