Followers

Saturday, March 10, 2012

Selamat Pengantin Baru !!

Assalamualaikum readers . 
ow are u ? 
skrg dah cuti skola kan ? keja sekolah pun pastinya byk kan ? 
so tggu apa lagi . p la buad ! ehehe . 
sya ? blm buad jua sbnrnya , biasa la manusia ada sifat mls ckit ~ ehehe . 
tp pasni akan trus bwat keja sekolah . 
berlambak weh ! mcm pakaian satu bakul besar ! ahahah .. 

ok u all . ary ne sya p kenduri kahwin kakak spupu sya yg diadakan di Tinosa 2 Jambatan & kalau tak silap . 
aku bkn nya rapat dgn durg ne . durg ne keluarga sblh bpa ku . aku mmg tak brapa " kamcing " ngan durg 
semua kwn2 ku taw sbbnya .. :( 

Berikut adalah gambar yg aku amik td pagi . majlisnya berlangsung tepat pukul 10 pagi tadi . 


























ne ahli keluarga pihak perempuan ( my kazen2x yg tak berapa kamcing ngan aku ) 











Ok dah puas tgk ?? 
skrg aku nak kasi nmpk ngan korang video yg aku amik td pagi jua . 
byk sbnrnya . ehehe 



perempuan yg menari sakan tu . tu la kazen aku ., dia tu asal je ada majlis apa apa mesti 
akan menyanyi n menari . aku tak ngam ama durg tu . kalau jumpa pun senyum kambing je . 
ntah la , aku pun tak tau npa aku tak brapa ngam ama durg . 
aku ada cuba nak rapat ngan durg tp kalau aku bwa berckp satu patah je yg dia jwb .
sabo je la ~~ 




ne tym rombongan pengantin lelaki nak smpi . 
hensem tak pengantin lelakinya ?? 
cewahh ~~ ahaha 



ahaha . kesian pengantin baru kita . 
disuru menari joget . tmbh happening td . 
yg menari ngan pengantin lelaki tu 
macik aku .
yg dgn pengantin perempuan tu abg ipar pengantin perempuan tu sendiri 
just joking je tu , tuk memeriahkan majlis . 
malu2x kucing laik pengantinnya bila disuru durg dua menari . ahahah . 
so sweet ler .. 

ok u alls ! that all for today .. nak crita sal perkahwinan akak spupu aku tu je . 

k la bersua lagi kita nanti ye .. 
selamat bercuti n kerja sekolah jgn lpa buad . 




No comments:

Post a Comment